هنگامي كه سخن از طراحي لوگو به ميان مي آيد بايد لوگويي طراحي كنيم كه قابليت انعطاف پذيري داشته باشد. لوگويي كه در گذر زمان بتوان آن را تغيير داد و ايده هاي تازه اي را بر روي آن پياده كرد. ممكن است در طول زمان تغييراتي در زمينه فعاليت برند ، نحوه توليد يا ارائه خدمات انجام شود. متخصصان برندينگ معتقدند طراحي لوگو بايد به گونه اي انجام شود كه متناسب با تغييرات خدمات يا محصولات ، لوگوي طراحي شده به روز ، آبديت و منعطف باشد. در واقع هدف تغيير لوگو نمي باشد بلكه طراحان لوگو بايد قابليتي را در طراحي لوگو در نظر بگيرند كه در زمان هاي مختلف لوگو انعطاف پذير و قابل تغيير باشد.

طراحي لوگو

بايد توجه داشته باشيم كه اگر طراحي لوگو با تغييرات اعمال شده هويت بصري خود را از دست بدهد و ديگر معرف برند يا شركت نباشد و حتي برند يا كمپاني جايگاه خود را از دست بدهد طراحي لوگو انجام شده به هيچ عنوان اصولي و حرفه اي نبوده است. بايد طراحي لوگو به گونه اي صورت بگيرد كه در بروزرساني ها هويت خود لوگو و برند حفظ شود. به اين معنا كه قالب كلي را از دست ندهد و با طراحي جديد لوگو مخاطبان تشخيص دهند كه لوگوي جديد متعلق به برندي است كه قبلا از آن شناخت داشته اند.نكته اي كه بايد به آن توجه ويژه اي داشته باشيم اين است كه طراحي لوگو جديد نبايد از لحاظ سبك طراحي ، چيدمان ، هارموني رنگ ها و كيفيت طراحي از لوگوي قبلي ضعيف تر و مبتدي تر باشد.به زبان ساده لوگو بايد قابليت انتقال بي وقفه پيام يا شعار برند يا كمپاني را از يك رسانه به رسانه ديگر داشته باشد در غير اين صورت برند مربوطه در گذر زمان در سير تغيير و تحولات محو خواهد شد.

طراحي لوگو

 

ادامه مطلب


خبری لوگو ,طراحي ,بايد ,برند ,داشته ,زمان ,طراحي لوگو ,لوگو بايد ,داشته باشيم ,انعطاف پذير ,لوگو انعطاف منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اندروید nezamevazifee رهام فوران دانلود بهیاران چت|مشهد چت|مشتی چت|شرق چت دانلود رایگان اجناس فوق العاده