آیفون تصویری بدون گوشی

آیفون تصویری بدون گوشی تاباپیک

آیفون تصویری بدون گوشی یکی دیگر از مدل های آیفون تصویری و به عبارتی جدیدترین آن می باشد.استفاده از این آیفون تصویریبه صورتی است که شما دیگر برای باز کردن درب منزل و یا اداره و یا شرکت و . نیازی به گوشی نخواهید داشت.این آیفون ها دارای یک صفحه نمایش می باشند آیفون های بدون گوشی نیز دارای مدل ها و انواع مختلفی می باشد در برخی از این آیفون های تصویری دکمه ها به صورت لمسی هستند.

این آیفون ها دارای یک صفحه ی نمایش و کارت حافظه در برخی از موارد دارای منوی دو زبانه و تنظیم صدای زنگ و ملودی آهنگ می باشند.ظاهر این آیفون های تصویری بسیار شیک و زیبا می باشد و برای اکثریت ساختمان های جدید و تازه تاسیس از این آیفون ها استفاده می شود.

ضمانت نامه ی معتبر

آیفون تصویری بدون گوشی نیز مانند سایر آیفون های تصویری دارای کارت ضمانت بسیار معتبر می باشد و پس از اری هر گونه مشکلی برای این دستگاه ها به وجود آید شرکت تاباپیک برای شما برطرف می نماید.

شرکت تاباپیک به عنوان یکی از برترین شرکت های فعال در زمینه ی ارائه ی انواع آیفون های تصویری تمامی محصولات خود را با ضمانت نامه ی معتبر در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.این شرکت ارائه دهنده ی انواعآیفون تصویری پیکبا کیفیت و ارزان می باشد.

کلیه ی خدمات مرتبط با آیفون تصویری از جمله خدمات مرتبط با نصب و راه اندازی آیفون های تصویری بر عهده ی این شرکت خواهد بود و در صورت بروز کوچکترین اختلا شرکت به سرعت آن را برای شما برطرف می سازد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت تاباپیک تمامی محصولات را مشاهده نمایید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و با ما تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خود را با نصب سریع و آسان دریافت نمایید.

 

 


اسپرت دوربین | ویدئو دیتا پروژکتور ، وایت برد هوشمند و پرده نمایش ، ویدئو دیتا پروژکتور ، وایت برد هوشمند ، پرده نمایش آیفون ,تصویری ,شرکت ,گوشی ,دارای ,تاباپیک ,آیفون تصویری ,بدون گوشی ,تصویری بدون ,دیتا پروژکتور ,پرده نمایش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ترفند های بازی,ترفند های انفجار parkouiran.ir اشپزی اینجا همه چی هست دبستان پسرانه محمدحسین محمودی سروستان همه چیز برای تو دانلود پرستاری از کودک و سالمند,بیمار در منزل شیراز جستجوگر